tiistai 30. huhtikuuta 2019

Matto

Mulla oli kudonnankurssi, jossa mun piti tehdä joku työ kangaspuilla, joten päätin tehdä maton. Opettaja ehdotti mulle yhtä kuviomattoa ja päätin sitte tehä sen eikä mun tarvinnu oikeen suunnitella sitä.

Mulla ei ollut oikeen tavoitteita kun aloin tekeen mattoa. Halusin vain saada maton tehtyä niin, että siitä tulisi siistin näköinen.

En kokeillut muita materiaaleja kuin punaista trikookudetta ja valkoista ontelokudetta.

Sain tehtyä mattoa aika hitaasti. En jaksanut tehdä sitä kovin paljoa vapaa-aikana, joten välillä epäilin jo, että saisinko sitä valmiiksi. Maton tekeminen oli kokonaisuudessaa helppoa, sillä olen tehnyt mattoja aikasemminkin. Ainut vaikeuksia tuottava juttu oli välillä valkosen kuteen piiloon saaminen.

Valmiista työstä tuli ihan siisti. Muutamia epämääräisiä kuvioita. Sain tehtyä matosta haluamani pituisen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti